(◡‿◡✿)دوتافرشته (✿◠‿◠)

بدون عنوان

1391/10/2 0:07
نویسنده : دخترعموعطی
513 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام فسقلیا

دیشب شبه یلدابودوماکلی مهمون داشتیم ولی متاسفانه مامانی وبابایی نبودن منم حسابی حالم گرفته شدخیلی دوس داشتم مامانتونم پیشمون باشه ولی خونشددیگه تومهمونی همش ازسالی حرف می زدن که ریحانه گله هم تومهمونیمون بودوازاول تااخرمهمونی رورقصیددیشبم جاش بینمون خیلی خالی بودفرشته کوچولوهاسال بعدشمادوتام توجمع ماهستیناعاشقتوووووووونم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

كوثر
3 دی 91 23:57
سلام عزيزم... اوخي الان ريحانه جون جاش از اينجال خعلي بهترتره


اوهوم
كوثر
3 دی 91 23:57
آجي راستي بيا اكمنت بده ديگه
كوثر
3 دی 91 23:58
نميخوامك مثه همه دوستاي قبلي بولاگيم توهم منو فراموش كني


وامگه می شه اجی کوچیکموفراموش کنم
كوثر
3 دی 91 23:59
عجيجم ادرس ويبمو به دبير شيمي مونم دادم
كوثر
3 دی 91 23:59
فدات شم ببخشيد ديگه نميتونم اينجا باشم فردا امتحان ذدارم.... فقط منتظرتم باي


فدات اجیم موفق باشی
كوثر
4 دی 91 0:00
عزيزم فعلا نميتونم اينجا باشم فردا درس دارم باباي
کوثر
4 دی 91 3:15
قربون اجی گلم برم من


عزیزمی
کوثر
4 دی 91 3:15
کوثر
4 دی 91 3:16
اجی از اون کامنتی که بهت دادم گفتم دارم درس میخونم ، بیدارم تا الان ، استان شناسی داشتین شما؟ من از درسای حفظی متنفرم .... تازه هیچی ازش نفهمیدم
کوثر
4 دی 91 3:18
آخه خانوم دکتر جغرافیا و استان به چه دردش میخوره آخه گذاشتنش تو تجربی؟؟؟ حاضرم ده تا امتحان شیمی بدم اما این استانو...........
فهیمه
5 دی 91 10:23
سلام عزیزم
امروز اومدم و کلی از پست ها رو خوندم
امیدوارم نی نی های نازتون به سلامتی به دنیا بیان و دل مامان و بابا شون رو شاد کنن
اگه اشکالی نداره اسم شهرتونو برا تکمیل لینک بهم بگین


مررررررسی ازلطفت چشم میای وبت می گم
مامان آیدین
5 دی 91 14:41
ایشالا سال دیگه دو تا وروجک به جمعتون اضافه میشه شما هم از غصه در میاین و دیگه این دوتا شمع محفلتون میشن عزیزم


ایشالامرسی عزیزدلم
کوثر
5 دی 91 23:16
سلام عزیزم... مرسی از حرفات ..
کوثر
5 دی 91 23:16
آجی تو پیشی خودشم ریاضی ، اونوخ چجوری صب تا شب نتی؟ درس نمیخونی؟


اجی درس چیه بی خیال بابا
مامان ماهان
7 دی 91 16:44
سلام.یلداتون با تاخیر مبارک.اصلا بیخیال زمستون مبارک.
ریحانه جون بهشتی حتما الان جای بهتری هست.اون با فرشته ها یلدا رو جشن گرفته.
ایشالله دوقلوها صحیح و سالم بدنیا بیان و عمر با برکت و طولانی داشته باشن.آمین.
خدا شما دختر عموی گل رو هم واسشون شد و سالم نگه داره.آمین.


مرسی عزیزم اره خب ریحانم یه فرشته بودمرسی مهربونم
بابای دوقلوها
11 دی 91 16:48
ایشالله ورووجکا به سلامتی دنیا بیان


مرسی ازلطفتون
فهیمه
14 دی 91 16:12
ممنون که اومدین اونطرف و جوابمو دادین خدا وروجکاتونو حفظ کنه انشالا
عمه و اریسا کوشمولو
19 دی 91 11:05
انشالله دوتا کوشمولوهاااای نااااز میان و حسابی واستون شادی میارن عزیزدلم ...واسه سه تاشون
هیراد و عمه لیلاش
22 دی 91 21:44
سلام سلام صد تا سلام اومدیم یه خبر خوب بدیم به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم باز هم از لطفتون ممنونم همیشه شاد و سلامت باشید دوستتون دارم