(◡‿◡✿)دوتافرشته (✿◠‿◠)

بـــرای ریحــــانـــم

1391/9/25 22:41
نویسنده : دخترعموعطی
579 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این پست فقط وفقط برای ma2ta-theme.loxblog.comریــــحـانــمــه

ریـــحـــانــــه خواهرهمین دوتافسقلیه توراهه که دوسال پیش وقتی که7سالش بودبه خاطربیماریه کبدش رفت پیش خدااخه مالیاقته داشتنه همچین فرشته ای رونداشتیم .

ریـحــانــــم هیچ بچه ای نمی تونه جایه توروپرکنه قشنگم توبراماخیلی عزیزبودی کاش بیشترقدرتومی دونستیم کاش بیشترکنارت می موندیم

ریـحـانــــم توباهوشترین بچه ای بودی که تاامروزدیدم

فرشتم هیچوقت روزایی روکه تازه ازعمل برگشته بودی رویادم نمیره توکه به خاطربیماریت توچشمات زردبودبعدازعمل ازسفیدشدن چشمای خوشگلت کلی خوشحال بودی وهمش اونارونشون مامی دادی  

ریـــحــانـــــم هیچوقت عیده سال89یادم نمیره یادته شب عیدخونه ی مابودی اون عیداخرین عیدی بود که من تورومی دیدم

ریـــحــــانـــم عزیم هیچوقت یادم نمیره روزی روکه توبیمارستان بستری بودی ومااومده بودیم توروببینیم اصلادلم نمی خواست بیام تواتاقت دلم نمی خواست ریحانموتواون حال وروزببینم ولی اومدم ودیدمت تومنودیدی وخندیدی مامانت می گف ازصب هرکاری کردن نخندیدی ولی تامنودیدی.........

ریـــحــانــــم یادته وقتی کتاب رنگ آمیزیتومیاوردی تاباهم رنگش کنیم من برااینکه سربه سرت بذارم همه نقاشیاروخودم رنگ می زدم وتوجیغ می زدی ومی گفتی عطییییییییه بالای این صفحه نوشته بچه هااینارورنگ کنن بعدم دفترتواززیردستم می کشیدی وخودت همه رورنگ می کردی چقدم برارنگ کردنشون سلیقه به خرج می دادی قشنگترین رنگاروبه نقاشیامی زدی

ریــحــــانـــم هیچوقت یادم نمیره روزی روکه خونه ی عزیزت ایناجمع بودیم ودوتاازبچه های فامیل داشتن باهم بازی می کردن وتوخیلی شاکی برگشتی گفتی اه ساکت بشین دیگه اعصاب ندارم اخه خانوم کوچولواونام همسن وساله توبودن دیگه چراتوهیچوقت مث بچه های دیگه نبودی چراهمیشه باماکه چندسال ازتوبزرگتربودیم حرف می زدی وبازی می کردی ........

ریـــحــانــــم هنوزم فیلمه تولده بابامودارمش همون فیلمی که توازاول تااخرشورقیصدی وای که اون شب من چقدازدسته توحرص خوردم بس که تومی رقصیدی هرجاعروسی یاتولدی بودریـــحــانــه خانوم می اومدوسط همیشه هم ازهمه ی بچه های همسن خودت قشنگترمی قصیدی

ریـــحــانـــم من هنوزم صدای قشنگتوتوگوشیم دارم توشعروقرآن خوندی ومامانت صدای قشنگتوضبط کرده 

ریــحــانــه یعنی گل خوشبومعطر

ریـــحــانــــه توگل خوشبوی بهشتی بودی که خدافقط7سال توروبه مامان وبابات امانت دادوبعدم ازشون پس گرفت

ریــــحــانـــم مامانت عاشقته جات توخونتون خیلی خالیه توباشیرین زبونیات همه روشیفته ی خودت کرده بودی

ma2ta-theme.loxblog.comعزیزکم دلمون برات تنگ شده وهیچ عکس وفیلم وصدایی ازت هم نمی تونه این دلتنگی رورفع کنهma2ta-theme.loxblog.com

ریــــحــانـــم کاش بودی وبه دنیااومدنه این دوتافسقلیه کوچولورومی دیدی عزیزم اینوبدون که همه ی مادوست داریم ویادت همیشه توخاطرمون می مونه

ریـــــــــحـــــــانـــــــــــه خانوم خوشگلم یادت نره دختـــرعــمــودوســــــتـــــ داره وهــــرلـــحظـــه بــــه یــــــادتـــــــــــهma2ta-theme.loxblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ماهان
22 آبان 91 21:27
الهی چقدر سخت.ایشالله این دوقلوها به سلامتی به دنیا بیان و عمر طولانی داشته باشن.ریحانه جون هم از بهشت براشون دعا میکنه.


مرسی عزیزدلم خوشحالم که به وبمون اومدی ایشالاماهان جونی همیشه سالم وسلامت باشن

مامان آرین
8 آذر 91 1:46
سلام عطیه خانومی کاش همچین پستی رو نمیذاشتی از لحظه ای که این پست رو شروع بخوندن کردن مثل دیوونه ها شدم وکلی گریه کردم وای که چه عذابی این درد خدا دوقلوهای ناز رو حفظشون کنه

سلام وای عزیزم شرمنده ناراحتت کردم ولی خب دلم نیومدازخواهرشون براشون ننویسم براسلامتیه فسقلیامون دعاکنین

پری
12 آذر 91 14:01
آخه بمیرم الهیـــــــــــــ
میگن خدا کسایی رو که دوس داره زودی میبره شاید ریحانه هم یکی از اونا بوده منم داییم وقتی ی ماهم بوده اومده پیشم همون جا سکته رو میزنه
خوشحال میشم ب وبم بیای


خدانکنه خانومم اخی براداییت خیلی ناراحت شدم ایشالادیگه هیچوقت غم نبینی خانومم چشم حتمامیام
پری
16 آذر 91 23:12
اجی منم لینکت کردم نفس


عزیزمی
پری
22 آذر 91 22:05
اپم فقط ب خاطر تو


عزیزدله من
پری
26 آذر 91 0:30
اجی جون میگما وبت پوسید دوس نداری اپ کنی؟؟؟


چشم عزیزکم