(◡‿◡✿)دوتافرشته (✿◠‿◠)

بدون عنوان

1391/9/17 1:34
نویسنده : دخترعموعطی
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام فسقلیا

همش دلم می خوادبیام تووبتون بنویسم ولی خب نمی دونم ازچی بگم شماکه جاخوش کردین وبه این زودیاقصداومدن ندارین مام بی صبرانه منتظراومدنه شمادوتاییم چندروزیه مامانی روندیدم دلم خیلی براش تنگ شده لابدالان شمام بزرگترشدین نفسیاسره اسمه شمادوتاکله فامیل به خودشون اجازه دادن نظربدن وبانظرای بیجاشون مامانی رودل سردکرده بودن همش می گفتن این دوتااسم به هم نمیادمامانی هم به من گف همه می گن این دوتااسم به هم نمی خوره منم جوش اوردم وگفتم اخه به اوناچه ربطی داره بعدم کلی مامانی رودلگرم کردم وگفتم شماواسه پسراتون بهترین اسماروانتخاب کردین اخه مامانی نذرکرده بوداسمه پسرشوعلی بذاره الانم که دوتاپسری داره به نظرمن هیچ اسمی بیشترازعطابه علی نمیادخلاصه مامانیم راضی شدوگف پس اسمه پسرام تصویب شدمنم بسی ذوق کردم girl_haha.gifوکلیم تودلم به فک وفامیل خندیدم تااوناباشنودیگه توکاره فسقلیادخالت بی موردنکننومامانی روهم ناراحت نکنن البته امیدوارم بازمامانی روپشیمون نکنن

خب دیگه جیجلامن برم دوستون دارم خیییییییییییییلی زودبوووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان آوينا
17 آذر 91 9:37
عطي جون خوب گفتيد تو انتخاب اسم نظر پدر و مادره كه مهمه نبايد دلسردشون كرد. عزيزم شمارو لينك كردم خوشحال ميشم دوستاي خوبي باشيم


البته اگه بذارن به خودشون اجازه می دن توهرکاری سرک بکشن مرسی که لینکم کردی عزیزم
مامان ماهان
19 آذر 91 8:26
سلام گلمممممممممممممممم
وبت خیلی باحاله خسته نباشی
الهی بمیرم چه دخمل نازی بوده ریحانه جون
اون از اون بالا برای مامانش دعا میکنه روحش شاد
منم شما رو لینک میکنم


ریحانم یه تیکه ماه بودمرسی که لینکم کردی عزیزم
بابابزرگ ارسطو
22 آذر 91 12:00
انشاالله به سلامتي هر دو اين فرشته هاي خوشكل بيان تا اين دختر عموي خوب ومهربونشونو ببينن


مرسی بابابزرگه مهربون
کوثر
22 آذر 91 19:13
سلام عزیز دلم....

منم همینطور.....ول هستم اپ نمیکنم فقط....


سلام خانومی منم مث خودت
کوثر
22 آذر 91 19:14
راستی عزیزم چار ماهه شدن فرشته هاتونو تبریک میگم


مرررررسی عزیزم
کوثر
22 آذر 91 19:18
مگه جنسیتشون معلوم شد؟پسرن؟


اره عزیزم
کوثر
22 آذر 91 19:18
مگه جنسیتشون معلوم شد ؟ پسرن؟


اره اجی فسقلیاپسرن
کوثر
22 آذر 91 19:18
بابا بزرگ ارسطو بابا بزرگته؟


نننننه اجی
مامان آیدین
23 آذر 91 1:42



عزیزی
مامان گیسوجون
23 آذر 91 10:33
سلام عزیزم ممنونم از حضورت ان شاا... به سلامتی مامانی بارش رو زمین بگذاره و ما شاهد عکس های خوشگل این دو تا فرشته باشیم


سلام مرسی عزیزم
بابای ملیسا
24 آذر 91 12:23
با سلام . ببخشید یه مقدار دیر شد . وبلاگ دردونه شما با افتخار و کمال خرسندی لینک شد


سلام مرسی ازلطفتون
مامان دوقلوهاا
25 آذر 91 23:26
سلام عزیز دلم مرسی از وبلاگ قشنگتون با اجازه لینکتون میکنم.
کوثر
2 دی 91 23:57
سلام فدات شم.... عزیزدلم من تا یه ماه دیگه نت نمیام ، بیامم کامنت نمیدم شایدم حتی مال خودمم تایید نکردم، اخ از چارشنبه امتحانامون شروع میشه دیگه فقط میخوام درس بخونم .... فعلا بای تا ...[بوسه][بوسه][بوسه][بدرود]

سلام گله من دلم برات می تنگه خوعزیییییزم امیدوارم موفق باشی خانومی
کوثر
2 دی 91 23:57
ببین عزیزم ادرس وبلاگمو به دبیر شیمیمونم داده م بیا بترکون یه 10 - 20 تایی بده دیگه فدات ... هرچی باشه بده


روچشم
کوثر
2 دی 91 23:58
برگشتنی جبران میکنم